Thursday, July 2, 2015

trådning av bryn

Äntligen har jag hittat en bra ställe som formar bryn med hjälp av tråd! Jag var på Frölunda Torg i veckan och hittade Taar Brow Bars, och mina bryn har aldrig sett finare ut. Brynstylisterna började med att tråda mina bryn, tog bort alla fjun och hår som inte behöver vara där. Därefter kom vi fram till att jag kanske ska färga dom lite, eftersom solen blekt dem allt för mycket haha. Jag tog en ganska ljus brun färg och dom ser helt perfekta ut!!! Jag är så nöjd! Tjejer, ta mitt råd och besök Taar Brow Bars trådning av bryn, ni kommer inte ångra er. Tjejerna har gjort detta sedan väldigt tidig ålder (10 år tror jag hon sa) så de har verkligen koll på vad de gör. Nästa vecka ska jag göra mina fransar där, permanent fransförlängning, passar på nu när solen tittar fram. 

No comments:

Post a Comment