Sunday, October 19, 2014

Iphone tillbehör

Om iphonefyndet start och historia

Detta startade sommaren 2013 med en dröm från min sida att ha en näthandel och då sälja mobiltillbehör och andra produkter så jag började med att registrera företag och börja bygga upp en näthandel som sedan såg sitt ljus 2013, mitt namn är Stefan och jag är en 3-barnsfar från den sydvästra delen av Skåne från en ort vid namn Kävlinge 
Iphone tillbehör.
Jag importerar mycket och har även en del kontakt med grossister här i Sverige så är det något speciellt som ni saknar inom iphonetillbehör eller andra produkter så hör av er så kan vi säker fixa detta.

När ni handlar i min nätbutik så kan ni vara säkra på att ni får en kvalitetsprodukt som är granskad och säker att använda, jag följer konsumentverkets regler ang distanshandel.
Konsumenten står för en eventuell returfrakt.

Med vänliga hälsningar
iphonefyndet.se

No comments:

Post a Comment